Irriterand på Com Hem


Jag sitter och kollar på Ugly Betty och så självklart så försvinner alla kanaler + internet.
Det kommer tillbaka efter ca: 10 min, och förvinner igen efter någon minut, och så hålls det på så hela tiden..
10 min innan Desperates Housewifs börjar så kommer kanalerna tillbaka.. Bra tänker jag...
Men nu håller den på och förvinner då o då..
Så JÄKLA irriterande..

Jag fick hem ett brev från Com Hem för några dagar sen,
där det stod attt det kan komma vissa störningar mellan kl. 7-17,
för att dom håller på med nånting här på min gata som ska förbättra Com Hem..
Men klockan är nu lixsom efter 21 ochdet är fortfarande störningar..

Är det inte strömavbrott så är det något annat skit..



Kommentarer
Skriven av: E

taaackar :) <3

2009-05-19 @ 21:34:31
URL: http://powerofme.blogg.se/
Skriven av: Patrik

Har själv haft ComHem förut så jag vet hur du har det. Däremot så brukar dom alltid köra massa uppdateringar under samma kväll som de ändrat något på den gatan du bor. Skulle chansa på att det är därför som det bryts och så.



Lycka till iaf

2009-05-19 @ 22:22:34
URL: http://hq-mobile.se
Skriven av: Patrik

Nu vet jag inte om du såg mitt svar på din fråga du slängde in på min sida. Så jag skriver det här också.







Jo, du kan tyvärr bara skicka 3000 gratis sms till de personer som har Tele2. Dom är lite snåla på den delen. Vill du ha 3000 sms till övriga nätet fritt också så tar dem 99 kr för den tjänsten. Så du får tyvärr en faktura som är 100% korrekt är jag rädd för.



Sen vet jag ju iofs inte om det är SMS Kompis abonnemanget du har. För har du det så ska du ha 3000 fria sms till alla operatörer.





Mitt råd är ju att kontakta Tele2 om det är SMS Kompis du har för då ska du ha dina 3000 fria sms till alla.



Lycka till Jeanette

2009-05-19 @ 22:43:08
URL: http://hq-mobile.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0