Onsdag


Sorry för dålig uppdatering idag, men jag har helt enkelt inte hunnit.
Dagen började med att jag åkte till min psykolog, hade en tid kl. 14.
Jag är klar där efter en timme, och går till tunnelbanan hemmåt.
Tänkte att jag skulle gå till banken, för jag hann inte igår.
Letar som fan i mina jackfickor, men hittar inte pengarna som ska in på ett konto.
Jag springer hem och letar och letar, men hittar dom inte någonstans.
Jag kollar igenom jackan igen, och där låg dom.. Hahaha..
Jag springer ner till banken som stänger 16 och jag kom kvart i.. så jag hann...

Mötte sen Nadya, eller hon kom in till banken och vänta med mig.
Vi gick sen in på Lindex och kolla runt lite, sen åkte hon till sin mamma.
Jag gick hem, har precis käkat lite och väntar nu på att NAdya ska ringa mig.
Jag ska följa med henne och göra en synundersökning för körkortet..
men hon måste bara hitta sitt legg.. hehe.. får väl se om hon hittar det.

Nuska jag titta lite på sex and the city på tven...
Hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0