Tisdag


Då har man kollat klart på sina serier!

Så vad har man gjort idag då..
Jag åkte och mötte Nadya i Farsta runt halv 3 och va där i ca:2-3 timmar.
Vad vi gjorde där tänker jag inte skriva om här, tyvärr..

Kom hem vid halv 6 och va så sugen på Pizza.
Jag hade inga pengar själv, så jag frågade min mor om hon ville dela en pizza med mig.
Och det ville hon, vilken tur jag har ibland :)
Det blev en Oxfilepizza.. Smarrigt..

Sen har jag då suttit framför tven..
Just nu är det Fotboll som visas i min tv-ruta
Arsenal - Manchester United är det som spelar,
Och just nu står det 1-3 till United.

Jag är inte så insatt i dom lagen, men ska jag hejja på nått så är det  Manchester United.

Vilket lag håller ni på?



Kommentarer
Skriven av: bella

I allsvenskan så äre AIK som gäller :D Vilka hejar du på där?

2009-05-05 @ 22:49:34
URL: http://isabelletafs.blogg.se/
Skriven av: Emelie

Jag håller också på United :) Ett av de bästa lagen. Hoppas de vinner iår igen.

2009-05-05 @ 22:51:41
URL: http://emelielanden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0