En lista


Hade inget bättre för mig....


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Över en helg

Platt eller lockigt hår? Jag har platt, men vill ha lockigt

Har en dröm gått i uppfyllelse? Japp

Har du haft vattkoppor? Yes

Har du någon gång testat karate?
Nej

Vilken mobilringsignal? Jowell Y Randy - No Te Veo

Första sporten du gick på? Har aldrig gått på någon sport

Vad längtar du mest till just nu? Sommaren och att få börja jobba

Hur gammal har du tänkt bli? Det återstår och se

Vad drömde du inatt? Kommer ej ihåg

Vilken tv-serie är bäst? Om jag måste säga en så blir det nog One Tree Hill

Kan du gå ner i spagat? Nej

Vad åt du senast? Pizza

Höga eller låga strumpor? Låga

Har du varit kär i en kändis? Nej

Vad har du för färg på ditt påslakan?
  Svarta med blommor

Vad ska du döpa dina barn till? Ingen aning

Sommar eller snö? Sommar o Sol

Bikini eller baddräkt?
Bikini

Är du mörkrädd? Ja, när jag är ensam

Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt

Godaste drickan till frukosten?
Te eller Kaffe

Senast lästa bok?
Starkare än hatet

Har du tråkigt? Helt uttråkad

Har du gråtit i skolan någon gång?
Ja

Vilken färg har din jacka? Svart

Är du höjdrädd? Ja

Vad ska du göra NU? Gå och lägga mig snart

Hur äter du ett äpple? Är allergisk mot frukt

Är du rädd för små svarta kryp med många ben? Ja, USCH

Förrätt eller efterrätt? Efterrätt

Tre saker du alltid har med dig? Mobilen, Nycklar & Ciggaretter

Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på? Spanska

 


Kommentarer
Skriven av: CARRO

Haha, ja det enda som stör mig är väl att jag ska 3,5 timmar haha :I

2009-05-06 @ 01:20:33
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0