Lite smart är man iallafall :)


Hur iQ befriad är du?
Har du...
(x) ...sprayat hårspray i ögat?
(x) ...trasslat in ditt hår i hårborsten?
(  ) ...gått in i en lyktstolpe?
(x) ...fått tuggummi i håret?
(  ) ...fastnat med tungan i ett räcke på vintern?
(  ) ...slagit sönder ett glas när du ska hålla tal?
(  ) ...missat blomkrukan när du skulle vattna blommorna?
(  ) ...trampat barfota på en igelkott, geting eller liknande?
(  ) ..tagit på vänsterskon på högerfoten och tvärtom?
(x) ...slagit dig på fingret med en hammare?
(  ) ...råkat trycka på stängav-knappen på datorn?
(  ) ...snubblat på en fotboll?
(  ) ...gett kattmat till din hund?
(  ) ...kallat en lärare för mamma eller pappa?
(x) ...stoppat in en cigarett på fel håll i munnen?
(x) ...fått IG på mer än fem prov i rad?
(x) ...sprungit på ett litet barn?
(x) ...gått i en vattenpöl med ett hål i skosulan?
(  ) ...tryckt in din nyckel i fel skåp i skolan och försökt att öppna? (haha inte min nyckel mandas)
(x) ...frågat vart din mobil är när du håller den i handen?

Multiplicera nu ditt resultat med 5

9x5 = 45

Resultat:
0-25% Du är rena geniet
25-50% Du kan ju vara smartare
50-75% Du kanske borde gå ett år extra i skolan
75-90% sök hjälp

Kommentarer
Skriven av: P

Ja, får ta tummen ur och skriva men det blir ju en del :P

Hehe schysst.."du kunde vara smartare" :P

och reegae äger!! ;)

2009-11-19 @ 16:17:19
URL: http://pfuck.blogg.se/
Skriven av: Leonard

OK :) Hahaha jag kom fram till att jag nog bör gå ett extra år i skolan haha :D(nu menar jag testet) :D



Jag tror den är rejält mkt. bättre på bio för effekterna :)

2009-11-19 @ 17:21:14
URL: http://trierer.blogg.se/
Skriven av: cc

Jag tillverkar och säljer hand och lår-smycken till bra priser.

2009-11-19 @ 21:11:19
URL: http://cecilianordstrom.blogg.se/
Skriven av: I C E :)

Snor den här listan av dig :D



Fast kommer göra de en annan dag (:

2009-11-19 @ 23:04:05
URL: http://iccce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0