Dags att tatuera sig snart kanske :)




Hej på er, har nyss kommit hem.

Jag och min kusin har varit och kollat på priser i olika tatueringsstudior.
Vi va först på den här vid mig, Salong Betong.
Visade bilden som jag ville ha från min mobil, och dom bad mig mejla den till dom istället, så har precis slängt iväg ett mail till dom, så får se sen när man får svar :)

Efer det åkte vi till Gamla Stan och kolla vilka priser dom skulle ta där.
På ett ställe ville han ha 2500 kr och på Saturn & Return ville dom ha mellan 3000-3500 kr.
Så vi får se vad dom säger på Salong Betong vilket pris dom ger.

Innan vi åkte hem så handlade vi med oss en massa mat hem.
Och en router köpte min kusin, så nu kan vi sitta samtidigt på internet :)


Kommentarer
Skriven av: Millah

Okej int för mig för jag kikar int på det :):)

2009-10-06 @ 17:31:33
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0