Andra dagen i Jönköping

 

Så vad har man gjort idag då..?

Jag, Isabelle och Nova va nere hos frisören, där Isabelle klippte och färgade håret, det blev jätte fint, något som jag oxå skulle behöva göra, men men..

Efter det gick vi hem igen, då Nova skulle äta, sen gick vi ut på en liten promenad och slutade med att vi gick in på Mcdonalds och åt Mcfeast Jr. :) Smaskens..


Nu ligger Nova och sover och Isabelle vette fan vad hon gör.. hehehe..
Nu vill jag börja lägga lite pussel, så får se om hon är med på det :)

Kramar ♥


Kommentarer
Skriven av: Kimmy

Aldrig blir man nöjd =)

Jag är faktiskt också sjukskriven! Varit det sen maj och kommer va till slutet på oktober, efter det blir jag arbetslös. Härligt! Haha ja, djurparken, badhuset, pinocchio och IF Elfsborg, det är vad Borås har att skryta med :D

2009-09-01 @ 23:11:00
URL: http://kimmy.blogg.se/
Skriven av: Bea

ja det hade vi verkligen :)

2009-09-02 @ 14:22:32
URL: http://beatrixtornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0