Mötet klart :)


Hallu :)
Nu är jag hemma från mötet hos min psykolog och soc.
Och det gick ganska så bra, det ser ljust ut när det gäller praktik på mitt gamla jobb :)
Så nu vill min soc bara prata med dom på jobbet.

Och Fredag är det idag oxå.
Lillebror åker hem idag, så det innrbär att jag är själv här i helgen.
Och jag är faktiskt lite partysugen idag, MEN det ska bli lugnt ikväll för min del, fär imorn ska jag iväg och käka med några vänner för att fira min kära vän Jimmy som fyllde år igår :)
Men nån öl kan man ju dricka ikväll iallafall :)

Vad ska ni göra för skojj ikväll då?

Kramar ♥



Kommentarer
Skriven av: ღ Sabine

skönt att det gick bra

2009-09-25 @ 16:42:30
URL: http://enibas.blogg.se/
Skriven av: Parro-Pung

Skönt att det ser ljust ut för dig! :)

Idag blir det singstar, vin och tjejpolare på besök ;)

Ha en underbar kväll!! :)

2009-09-25 @ 17:07:29
URL: http://parro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0