Svaren


HÄR KOMMER SVAREN FRÅN FRÅGESTUNDEN!


Hur ser din framtid ut om tio år? - parro
Oj, det va en ganska svår fråga, jag som inte tänker på framtiden. Men jag hoppas iallafall att jag har ett bra jobb som jag trivs med, en man och förhoppningsvis ett eller två barn.. Eller som min dröm är: Att jag har flyttat till Spanien :)

Har du gjort modelljobb? - Trees
Nej jag har aldrig gjort något modelljobb, men skulle nog vara kul att prova på någon gång :)

Vad ångrar du mest? (som du har gjort) - Lama
Det jag ångrar mest är en sak som jag gjorde för lite mer än en månad sen nu, jag vill inte berätta här på bloggen vad det va jag gjorde, men jag förlorade min bästa vän pga av det jag gjorde, och jag skäms och ångrar mig djupt!

Har du träffat någon annan bloggerska? - Terese
Ja, det har jag gjort, 29 st om jag ska vara exakt, jag va nämligen på bloggfest i somras, så där träffade man massa bloggare från alla möjliga städer i Sverige. En tjej har jag kontakt med fortfarande, hjälper henne lite med att sitta som makeupmodel i hennes skola :) Angelica heter hon.

Bild från Bloggfesten


Vad gör på dagarna?/Om du jobbar och vart i så fall ? - Maoulin
Just nu är jag sjukskriven pga social fobi. Träffar en psykolog ungefär 2 gånger i månaden. Men innan dess jobbade jag på ett tryckeri som ligger ute på landet, det bästa jobbet jag någonsin har haft. Har oxå jobbat på en kakelbutik och på Babyland.

Vem har tagit dom fina bilderna på dig, som du har i din header? - stephanie
Dom har jag tagit i en fotostudio i sommras, det finns mer bilder från det i kategorin Fotografier :)

1. När blev du av med oskulden?
2. Hur länge varade ditt längsta förhållande? - Jossan
1. Jag blev av med min oskuld när jag va 16 år gammal, och det va med en kille som jag älskade och jag ångrar ingenting :)
2. Mitt längsta förhållande varade i 1 & 1/2 år, och det va med mitt senaste ex

1. Vilken är din favoritartist? - Leonard
2. Vart skulle du vilja åka på semester?
3. Om du skulle åka ut till en ö mitt ute i havet, vilken skulle du åka till och varför?

1. Hmm, gillar så  många, men om jagska säga en så är det Alicia Keys, jag älskar hennes röst
2. Jag skulle vilja åka till Spanien, min dröm är att flytta dit.
3. Jag kan inte så mycket om öar, men Ibiza skulle jag vilja åka till.. har hört att det är en party-ö :D



Vad var det som fick dig att börja blogga? - shibby
Det va nog inget specillet som fick mig att börja blogga, märkte att allt fler hade en blogg, och eftersom att jag tycker om att skriva så ville jag prova på och så har det bara fortsatt :)

Har du mist din oskuld ? - Anonym
Ja det har jag, va 16 år gammal

Hur många besökare har du per dag? - Anonym
Och vad heter din lillebror ?

Det går upp och ner.. men har mellan 30-80 besöker om dagen.
Min lillebror heter Robin och han har faktiskt oxå en blogg, dock så bloggar han inte så värst mycket

Hur kom du på ditt bloggnamn? - Anonym
När jag gick i högstadiet så kom min vän Mika på ett smeknamn på mig, och det va Cornetto.. fråga mig inte varför, men efter det så har jag alltid hetat någonting med Cornetto som olika Alias, och eftersom att jag är född år 86 så fick det bli cornetto86 :)


Det va alla frågor, hoppas ni är nöjda med svaren :)
Nu ska jag sova, God Natt

Kramar ♥





Kommentarer
Skriven av: Evelina

Ja , usch vad jobbigt ! Ibland vore livet enkelt om det inte fanns kärlek och känslor .

2009-09-22 @ 01:01:06
URL: http://nosugarbaby.blogg.se/
Skriven av: Marcus Å

Intressanta svar! Yes, det är jag som har tagit bilderna. Gillar du dom alltså? :)

2009-09-22 @ 08:11:19
URL: http://slipsens.blogg.se/
Skriven av: eleonor

hihi ja visst är de söta? :D om du har nadyas nya nummer, kan du inte skicka de på bloggen (så publicerar jag inte den kommentaren).. den tösen är ju omöjlig att få tag på!

2009-09-22 @ 08:34:38
URL: http://lexiesvalpar.blogg.se/
Skriven av: M

förutom ögonfärgen så ser du lite ut som zoey deschanel på bilden längst ner :)



2009-09-22 @ 08:44:52
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0