Rolig båtresa


BLÄ säger jag idag, är en riktigt seg dag!
Åkte ju som sagt med Eckerö-Linjen igår, så det blev ju en hel del öl som man drack där, trodde inte jag skulle bli bakis idag med tanke på att båten gick redan kl 3 på dagen och så käkade jag innan jag gick och la mig, men bakis är bara förnamnet på vad jag är idag. Men jag lyckades iallafall åka till jobbet, det är huvudsaken.

Här är lite bilder från båten







Hade en rolig resa, fast den bara varar i 5 timmar.
Ikväll blir det lugnt hemma, måste vila lite nu, hehe..

Kramar ♥



KLICKA HÄR OM DU VILL ANMÄLA DIG TILL MÅNADENS BLOGG


Kommentarer
Skriven av: hanna

hhhihi :)

2010-04-06 @ 18:25:44
URL: http://hannajaau.blogg.se/
Skriven av: Alexandresen

SV: det som har hänt är att jag har tröttnat och är irriterad över en del personer. och så är jag med irrierad på dom här hemma för dom vill att jag ska äta mer. genom detta så har jag varken varit på msn fb eller bloggat på ett tag. Vet du hur man får länken till bloggbetyg till att synas i bloggen? den vill inte visas hos mig och jag har både kollat i IE8 och i goggles och de händer samma sak.

2010-04-06 @ 19:05:57
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0