Hardstyle va det igår


Då va det Lördag och gårdagen slut.
Va ju på krogen här där jag bor, för dom hade ett speciellt evenemang där igår, med Hardstyle-musik, och den musiken älskar ju jag :D

Det började med förfest här hemma med:
Lilja, kusinen Markus, hans kompis Dalil och morsan.




När vi alla e fulla och redo, beger vi oss ner till krogen.
Skulle ha kostat 100 spänn inträde, men vi btalade bara 40 spänn:)
Det va väldigt lite folk, men det va hur kul som helst ändå.
Jag och Lilja skulle igentligen ha åkt till Kallhäll efter 1 timme, men blev inte så.

Lilja och Jag


Kusinen och Jag


Och här dansar man :)



Såhär lät det igår :)




Kommentarer
Skriven av: Eriiza

Tack ! ;D



Ja, jag brukar själv ha himla otur med det,

men vi får hoppas på att det går bättre för dig. =D

2010-04-24 @ 16:00:26
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Skriven av: Alexandresen

sv: det gäller att sätta ner foten för att säga hur det är och jag har tröttnat på det och gnäller nu på folk som håller på så! För det är inte meningen att man blogga och bloggar men inget händer eller att folk är dåliga på att anmälla sig till veckans blogg, svara på dagens fråga eller skriva kommentarer. Får se när jag tänker blogga igen för jag vill vissa mitt missnöje. Senså är jag med irriterad över en sak som inte funkar på bloggen.

2010-04-24 @ 16:10:04
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Skriven av: Aldina

haha du är ute och cyklar :P från bosnien :)

2010-04-24 @ 16:21:11
URL: http://maceta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0