.........


Har varit lite off här på bloggen.
Men jag har umgåtts med en vän, så har struntat i att sitta vid datorn då. I Måndags så va vi först hos mig och drack lite, senare på kvällen gick vi över till Angelica, där oxå Lilja va. Vi drack och hade det skojj, kan tänka mig att vi kom hem runt 3-4 på natten.
Igår va vi typ helt utslagna, så vi låg bara och kolla på film hela dagen.
Nu ska jag över till Angelica, hon ville prata med mig om nått, och jag har ju inget nummer längre, då dom har stängt av mitt abonomang :(
Hörs mer sen..

Kramar ♥


Kommentarer
Skriven av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0