Snurrigt det kan bli ibland


Snacka om att man va snurrig när man vaknade imorse.
För det första så vaknade jag inte ens av alarmet, utan vaknade kvart över 8 av att mobilen ringde, tur det, annars vet jag inte hur länge jag hade sovit, men iallafall.. Jag satte mig upp i sängen utan nån panik som jag brukar få när jag har försovit mig, för jag trodde nämligen att det va Lördag.. trodde t.om med att jag va bakis.. hahaha.. hur snurrig e man inte då.. Men efter nån minut såg jag på tven att Vakna med The Vocie va på och kom då på att det är Tisdag.. och då kom paniken, jag flög upp från sängen som en raket.. haha..

Nu har man iallafall kommit hem från jobbet.
Har precis käkat, idag blev det pasta med köttfärssås.
Nu blir det slapp här hemma.
Hoppas ni har haft en bra dag.

Kramar ♥


Kommentarer
Skriven av: Mikaela

haha kul=p sov gott!

2010-02-16 @ 20:30:42
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0