Åkte iväg imorse


Hej på er!
Kom nyss hem från Farsta, blev att jag åkte dit imorse.
Igår somnade jag redan kl.21 och så vaknade jag strax efter 3 på natten, och då va ju hur pigg som helst och kunde inte somna om, så jag satte mig vid datorn en stund och så ringer en kompis rut kl.5 och fråga om jag ville komma förbi, så jag tog en taxi till Farsta och satt där och umgicks med dom. Vi gic och la oss runt halv 9 imorse och vaknade kl.12.
Vi skulle alla gå och käka pizza va tanken, men jag följde inte med då en kille som jag inte hade någon större lust att träffa med tanke på hur han bettede sig mot mig i Fredags va där. Så jag gick hem till Maria en stund istället.

Ikväll blir det chill framför tven.
Snart kommer oxå dom som är med om att bli Veckans Blogg upp.

Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0