Glad över en del beslut


Va nere och och handlade lite mat för en stund sen.
Och vem ser jag inte då på vägen.. Jo, mitt ex!!
Vi går förbi varandra och som tur va såg han inte mig! Full va han, så man hade ju verkligen inte ha orkat stå och pratat med han..
Det här är andra gången under 2 veckor jag ser han här där jag bor, förstår inte vad fan han gör här egentligen, då han inte ens bor i närhet alls av Högdalen... hmm...
Fick en konstig känsla i kroppen när jag såg han, fick lite ont i magen faktiskt..

Men jag är iallafall glad över en del beslut man har tagit i detta liv..!


Kommentarer
Skriven av: Maygol

Usch då! Jobbigt :C

2010-01-07 @ 23:59:34
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0