Min Fredagsnatt/Lördagsmorgon


Får väl börja med att jag e ledsen för dålig uppdatering.
Va alldeles för trött igår..
Tänkte berätta lite om min Fredagskväll/natt..

Började med att en gammal barndomsvän Emilie kom över till mig.
Vi satt och grogga lite samtidigt som vi satt och snacka en massaskit :)
Strax efter kom även en annan kompis Tamina.
Klockan hade redan hunnit bli halv 2 på natten, och vi går ner till pubben här där jag bor, dom stänger ju kl. 3 på helger. Gillar inte det stället så speciellt mycket, men vi hade kul ändå. Och dansade en massa gjorde vi oxå.. haha..

Jag och Emilie på pubben




Emilie träffade en kille där som hon kände.
Så efter att krogen hade stängt, följde vi med han och hans kompisar på efterfest i Svedmyra.



Vi va väl en ca: 10 st och lägenheten va bara en liten 1:a.
Och det va en riktig äcklig lägenhet oxå, en riktig svinstia.
Så vi stannade inte kvar länge där..

Såhär såg det ut på toan


Vi åkte istället vidare till Skogås på fest.

Jag och Emilie blandar groggar i taxin, haha
 


I Skogås hade vi det mycket roligare.
Med tanke på att vi kom ganska sent, tror klockan va halv 5 - 5, så festade vi ända fram till Lördag eftermiddag, så ni kan ju tänka er att jag sov hela kvällen igår.. hehe..
Jag och Emilie åkte hem till mig strax innan kl. 19, och så låg vi bara här och slappa..


Kommentarer
Skriven av: ida

Svar: Okejokej :)



åh, låter som en kul kväll :)

2010-01-17 @ 17:11:31
URL: http://writtenbyida.blogg.se/
Skriven av: Tove ♥

Tack! =)

2010-01-17 @ 18:16:24
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Skriven av: Anonym

Haha jävlar! Så mycket orkar inte min kropp festa längre:P



OCh fyfan vilken VIDRIG toalett :S:S

2010-01-17 @ 18:31:36
URL: http://lastchancedance.blogg.se/
Skriven av: Anonym

haha ! har också festat där tror jag. han som bor där heter nåt på s har jag för mig...

2010-01-18 @ 22:58:34

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0