Tidigt..


Godmorgon!
Usch, vad jag är trött, har bara sovit i 4 timmar. Är inte van att behöva gå upp såhär tidigt, men jag va tvungen för min chef skulle komma förbi för att lämna ett papper som jag måste skicka in till försäkrigskassan, är dock väldigt sen med det, så nu kommer jag att få pengarna ganska sent..

Idag kommer min kusin hem från Finland.
Så då blir det nog mindre dator för mig, med tankr på att min fortfarande är sönder och sitter nu på min kusin dator, tråkigt värre.. haha..
Nä, om jag skulle lägga mig igen, det svider i mina ögon.
Hörs mer sen.

Kramar ♥



Anmäl dig till Veckans Blogg här




Kommentarer
Skriven av: D.Dede

HEEEY BAABY! =D haha yees! Neehdå du behöver inte oroa dig, dricker inte så.

haha vet du? jag drömde om dig i natt! hur kan du komma in i mina drömmar? Jag vet att du drömde om mig. Men var helt galen dröm =D tror ja ska skriva om den på bloggen.



Kärlek

- D.

2010-01-18 @ 10:49:34
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0