Im back


Halloj!
Blev hemma idag från jobbet, kände mig inte alls bra imorse, men nu börjar det bli bättre! har blivit så dålig med bloggandet, vet inte riktigt varför, kan bero mycket på att jag mår som jag gör, har slutat med antidepressiva oxå, har inte träffat min psykolog på väldigt länge så har inte kunnat få några nya.. men ska dit på Fredag och det ska bli jävligt skönt, mycket som har hänt som jag skulle behöva få prata ut om!

I Lördags va vi och firade min kompis Lilja :)
Först gick vi och käkade Thai-buffe, sen gick vi ut på krogen och natten slutade med att vi va på efterfest i Vidja, blev en lyckad kväll! Kan tyvärr inte lägga upp bilderna från den kvällen, för jag har ingen minneskortläsare längre, den tog min kusin med sig igår när han flyttade till Finland :( Men ska köpa en så fort jag får pengar.

Så själv bor man nu igen!
Känns både skönt och tråkigt.
Ska ta och käka lite nu, kommer nog mer inlägg från mig idag :)

Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0