Friday


Halloj!
idag blev det inget jobbande för mig, blev nämligen väldigt dålig inatt, och fick knappt någon sömn, och mådde fortfarande dåligt när jag vaknade, så va lika bra att stanna hemma från jobbet. Och jag hade ju planer för helgen, så tänkte då ställa in dom, men nu mår jag bättre, så mina planer blir av ändå. Jag ska åka iväg till en kompis, där vi ska käka mat, dricka lite och umgås. Kommer att vara där hela helgen, men det finns ju dator där, så mig blir ni inte av med i första taget.. haha.. :)
Hoppas ni får en bra Fredag.

Kramar ♥


Kommentarer
Skriven av: maygol

Åh söte då! Hoppas det känns bättre nu.

Kram!

2010-03-13 @ 10:35:47
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0