Jag har oxå sportlov


Idag va det en kort dag på jobbet.
Jag skulle bara dit och packa ner flaskor, och sen åka hem igen.
För denna vecka är det ju sportlov och då ska mina chefer vara hemma med sina barn, så jag fick oxå sportlov.. haha.. första gången på 8-9 år :)

Några av flaskorna som skulle packas ner


Och medans jag väntade på att bussen skulle gå, fick jag sitta och läsa tidningen


Och sådan här rolig utsikt har man från busshållsplatsen


Är supertrött nu, blev inte så mycket sömn inatt.
Tror jag somnade runt 4 och gick upp kl.9
Så ska lägga mig på soffan snart och slappa framför tven en stund.
Hoppas ni får en bra dag.

Kramar ♥

Kommentarer
Skriven av: Victoria

skönt att slippa jobbet så där:)

2010-03-01 @ 20:50:12
URL: http://hvictoria.blogg.se/
Skriven av: Eriiza

Var ju tvungen att gå dit oavsett, frågan är om jag vågar mig tillbaka dit eller inte. =O

2010-03-01 @ 22:49:17
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0