Kan äntligen äta igen

Det här blev min frukost imorse, äntligen kan jag äta igen.
Känner mig bättre idag, men stannade hemma från jobbet en extra dag för att vara säker på att jag är helt frisk, onödigt om jag skulle gå och smitta ner dom...
Och så när jag kollar ut genom fönstret, vad ser jag då.. Jo, ett dåligt väder.. ingen sol, 3 plusgrader, bara grått och tråkigt.. Bara för att jag har blivit frisk nu, så blir det dåligt väder :(
Men, men.. hade ändå inte tänkt gå ut nått idag, förutom att jag måste ner till banken och betala in hyran.
Hoppas ni får en fin dag idag.
Kramar ♥



Kommentarer
Skriven av: Alexandresen

ha en bra dag:)

2010-03-31 @ 11:29:00
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Skriven av: Lilja

det e bra att du kan äta igen gumman ring mig sen om du har ork kramar

2010-03-31 @ 11:31:19

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0