Söndagen


Då börjar Söndagen gå mot sitt slut.
Och idag har man väl inte gjort så mycket. När jag va nere och handlade tidigare idag så träffade jag på söta Julia (mitt ex dotter) och det va hur länge sen som helst jag träffade henne, så det va väldigt kul :) Efter det gick jag hem och Lilja och hennes son kom förbi en stund.
Just nu är det huset fullt här hemma. Mamma, moster, hennes man, kusiner är här, och snart kommer lillebror. Så nu ska jag dra mig ifrån datorn, och sen blir det sovdags..
Imorn återgår man till det vaniga igen, efter en vecka ledighet..
Hoppas ni har haft en trevlig helg.

Kramar ♥


Kommentarer
Skriven av: naztybunny

Å tack så mkt :) allt bra?

2010-03-07 @ 21:32:32
URL: http://naztybunnyswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0