Skip-Bo




Halloj, här e jag igen..
Idag har jag haft en ganska så härlig dag. Började med först att jobba som vanligt, efter det mötte jag Nadya med hennes 2 barn nere i parken här där jag bor, va mycket trevligt. Va länge sen jag träffade lilla Danya :)
Jag och min kusin har precis suttit och spelat Skip-Bo (se bilden) skit kul kortspel. Har ni spelat det förut?

Danya med sin lillebror :)


Äter fortfarande mina antidepressiva, har gått 8 dagar nu.
Har lite smått ångest varje dag, torr i munnen och väldigt skakis märkte mina chefer idag, haha.. höll i ett papper och shit vad jag skakade.. haha.. mår oxå väldigt illa av tabletterna.. men annars e det inte så värst faligt!

Nu blir det sängen snart, jobb imorn.
Och då blir jag själv där, då mina chefer ska åka iväg och köpa bil. Så det blir en kort dag för mig imorn :) Hopas ni har haft en bra dag.
Godnatt.

Kramar ♥


Kommentarer
Skriven av: Bea

åååååh mitt favvo kortspel :)



Sv: jaa visst blir man aoutomatiskt emot henne haha skumt det där..

2010-05-07 @ 10:20:54
URL: http://beatrixtornqvist.blogg.se/
Skriven av: Bea

SV: nä inget speciellt, en vän som jobbar med o köra limmo bara så vi lånade den en kväll :) folk glodde lite kan man ju säga haha as kul :D

2010-05-10 @ 19:33:57
URL: http://beatrixtornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0