Helgen


Fan, jag måste bli bättre med uppdateringen här.
Har fått klagomål om det.. hehe..
Tänkte berätta lite om min helg.

Fredag:
Jag mötte min vän Lilja i slussen där hon kom med båten från jobbet, hon jobbar på Gröna Lund, vi gick till Medis där vi satte och vid en park och drack lite. När klockan började närma sig 11 så gick vi in på nattklubben Göta Källare. Dom hade haft singelkväll där tidigare på kvällen, så det va en massa gamlingar där, haha.. Men dom försvann fort och festen kunde börja. Hade en super kul kväll. Jag och Lilja kom hem till mig runt kl.5 på morgonen.

Träffade på min barndomsvän, här har vi nyss kommit ut från klubben


Lördag:
Vaknade kl. 12 av min mor ringde, skulle föölja med henne och köpa skor. Så det va bara för mig att gå upp och göra sig iordning hur bakis man än va..
Åkte och mötte henne och så åkte vi till Sickla, jag passade även på att köpa skor oxå, blev 2 par :)



Åkte sen tillbaka hem, Lilja kom upp oxå.
Vi satt och slappa och spelade lite Skip-Bo. Tanken va att vi bara skulle ta det lugnt, men det blev det ändring på när Nadya kom hit, för hon hade ju då med sig lite sprit :) Så vi drack och spelade kort, sen åkte vi iväg till Haninge för att gå till Olearys, en kompis skulle va Dj där :)
Hade kul och dansade en massa och så va vi kvar till stängning.
Min lillebror och hans kompis kom och mötte mig utanför, för han skulle sova hos mig men hade låst dörren.

Jag och Nadya åkte inte hem på en gång, vi åkte till Mcdonalds i Sköndal/Hökarängen för att käka.
Eftersom att det regnade och vi gick på en stor gräsdmatta s¨blev mina skor rätt så skitiga, som ni kanske ser på bilden, så jag skulle göra rent dom inne på Mcdonalds, och så la jag dom på stolen, då kommer städaren och slänger iväg mina skor, jag blir skitförbannad och ställer mig upp och skriker på han, då tar han tag i mig och försöker kasta ut mig, då kom Nadya som stog i kön när det här hände och hjälpte mig upp, han puttade ju ner mig på golvet idioten!! Sen kom det en annan personal och lugnade ner oss alla, och vi fick sitta kvar, eftersom att jag hade ju inte gjort nått fel, det va ju han som fel. Aja, men hade ännu en rolig kväll.

Nadya och Lilja


Jag och Lillebror


Hade inte med mig min kamera, så blev bara dom här bilderna som tog från min mobil


Kommentarer
Skriven av: nathalie

snygga skor! :):)

2010-05-23 @ 18:53:35
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/
Skriven av: Eriiza

Lugnt, har inte heller varit så himla bra på min uppdatering...

Verkar som att många har mycket att göra vid sidan om. =)

2010-05-24 @ 15:27:40
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Skriven av: PETRAH AKA SHORTY

svar: åh det gick super hihi =)=) Hur har du det?

2010-05-24 @ 19:00:08
URL: http://shortys.se
Skriven av: PETRAH AKA SHORTY

svar: kul att höra :) samma här! kramar

2010-05-24 @ 19:13:23
URL: http://shortys.se
Skriven av: Eriiza

Hehe, jo.. Fast jag hade typ lagt av egentligen ! ;D

2010-05-25 @ 10:15:01
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Skriven av: Lilmary

Riktigt fina gladiatorsandaler! :D

Hoppas du har en bra fredagskväll!



Kram

2010-06-04 @ 22:00:10
URL: http://lilmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0