Så blev min Fredag


Fan vad sämst jag har blivit på att uppdatera min blogg.
Men har inte riktigt tiden att skriva varje dag när man jobbar så mycket, vi jobbar ju över nu oxå, så kommer hem rätt så sent, men men..

Igår skulle vi fira min kompis Marcus som fyllde år förra veckan.
Men blev inte riktigt som planerat.
Jag och Lilja gick upp på hennes jobb "Johannes Thaikök & Bar", där vi skulle förkröka lite innan vi skulle åka in och träffa dom andra. Och vi fastnade ju såklart där, vi stack nog runt halv 1 tror jag in mot Söder.



Dom andra va inne på Oj Oj Oj, den nya krogen i Medis, ingen hit direkt.
Vi hann väl va där i kanske en kvart sen vart Marcus utslängd för att han va för full, vilket jag tyckte va löjligt för så jävla packad va han faktiskt inte, men men..

Vi tog sen en taxi och åkte hem till Jonas för att festa där istället.
Men Jonas och Lilja gick och la sig typ direkt. Yassin och hans brud stack efter typ 20 minuter, så då va det bara jag och Marcus kvar, så det blev ingen fest där inte, haha..

Bra seg e man idag, så blir nog bara chill hemma.
Nu ska jag ta och käka lite lunch.

Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0