En rolig Fredag


Gårdagen blev rätt så bra om man inte räknar med slutet, haha..
4 kompisar kom upp till mig, vi drack lite groggar och umgicks o hade kul. Efter 2-3 timmar så gick vi ner till krogen en stund, mötte även upp en till vän som oxå bor här i Högdalen. Hade faktiskt riktigt kul där, och det sjöngs en massa kareoke av mina vänner, haha.. lät kanske inte sådär jätte bra, men dom bjöd på sig själva iallafall, vilket va ritkigt roligt, haha.. Filmade dom oxå, men ska nog inte lägga ut den, då blir nog han väldigt sur på mig..
 Fick en ros oxå av min killkompis :)


På vägen hem så råkade jag och en kompis komma ifrån dom andra.
Vi gick två olika vägar, så vi väntade vid vägen på att dom skulle komma, men dom kom aldrig. Jag blev sne på dom för att dom bara drog, men då visade det sig att dom hade hamnat i bråk med nån snubbe med en hund, som gick till attack mot min killkompis och bet han i armen.. IDOTER det finns asså...
Men men, ingen fara med han iallafall..!


Kommentarer
Skriven av: S A R A - Naglar, Smink, Foto, Vardag

Svar:

Tack så mycket, det tänker jag ta som en riktigt fin komplimang! :)

Och jag håller med dej, vissa kan verkligen inte sätta på naglarna ordentligt, det ser bara löjligt ut :/

2010-10-26 @ 13:15:21
URL: http://rizzy.blogg.se/
Skriven av: S A R A - Naglar, Smink, Foto, Vardag

Svar:

Tack så mycket, det hjälper verkligen! :) <3

2010-10-26 @ 13:23:31
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0