Ölvkorv och Nötter


Utanför mig imorse


Då kom den första snön idag till Stockholm!
Alldeles för tidigt tycker jag, det ska vara höst nu, inte vinter..
Så fort det kommer lite snö och blir halt så kan folk inte köra bil utan att krocka, fast dom vet att det blir såhär varje år.. Men jag hade iallafall inga problem med att komma till jobbet med bussarna och tåget, inga förseningar alls, som det annars brukar vara..

Helg e det nu, vilket e väldigt skönt :)
Ikväll blir det nog ganska lugnt, ska på dop imorn så då vill man ju vara pigg och kry.
Blir väl kanske nån grogg bara..

Med mig hem från jobbet tog jag hem lite nötter o ölkorv oxå :)
Så lite gott kan man mumsa på ikväll.. hehe



Kommentarer
Skriven av: P

Ja det är verkligen obehagligt och man skrämmer ju upp sig mer än vad man behöver ibland :P

Hehe jaa visst är det en mysig bild ;)



Åå ölkorv som är så gott!! :)

Och Grattis i efterskott!! :D

2010-10-23 @ 14:52:28
URL: http://thepword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0