Fredagen blev det party


Helgen börjar ta slut, och imorn blir det jobb igen.
Denna helg blev det lite party på Fredagen. Min vän Jimmy fyllde 24 år, så vi gick ett gäng, tror vi va 8 st och käkade på en Kina resturang, maten va god, men service va helt åt helvete, så ingen drick där inte..
Efter ca: 2 timmar, så åkte vi alla hem till Jimmy & Daniela, där vi festade lite.. Jag va kvar där till halv 11 sen skulle jag åka in till 360 med Lilja.

Min mat, Kyckling med gul curry och kokosmjölk


Hela gänget förutom jag



På 360 hade vi skit kul, det brukar jag och Lilja ha när vi går ut tillsammans!
Vi träffade på massa andra vänner där oxå. Full blev man, minns knappt hemresan, eller hem och hem.. så långt kom jag aldrig, utan jag och en kompis drog hem till en annan kompis..
Hade en skit rolig Fredag med andera ord!

Lördag blev bara lugn.. låg i soffan hos en kompis hela dagen.
 Senare på kvällen kom 2 tjejkompisar till mig dit. Jag gjorde mig iordning lite, sen åkte vi till Högdalen upp till krogen där Lilja jobbar, jag drack bara en Bacardi Breezer, sen gick jag hem, orkade inte va där.

Bilder från 36 kommer upp senare´.
Hamnade iallafall på en bild som jag vet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0