Helgen


Denna helg har jag haft det sjukt kul!
Har varit i Rågsved hela helgen och festat med mina vänner, på Fredagen va även min lillebror och hans kompis med, då han fyllde år, och hade inget annat och göra, så han fick festa lite med mig och mina kompisar, och han hade jätte kul :)
Jag åkte tillbaka dit på Lördag eftermiddag, och fortsatte parta.. och jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som jag gjorde igår.. haha.. så kul hade jag det :)


Lite bilder från helgen (Dock suddiga)

Jag och lillebror







Kommentarer
Skriven av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej jag kan verkligen inte sova :( så jag kikar in och önskar dig god natt & sov gott :)

2010-09-06 @ 05:11:55
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0