MondayBar B&W Cruise 2011


Fy satan vilken grym kryssning det här va.
Måste nog säga att det va den bästa hittills :)

Började med att va uppe på Sundeck där det va förfest.
Vilket va helt underbart, perfekt väder o allt.
Efter en stund gick vi ner och käka, vilket inte alls va något gott. Beställde en hamburgartallrik, och den va snustorr, inte alls gott.
När vi käkat klart så gick vi ner till taxfreen och handla lite smått och gott :) Gick ner till hytten och lämnade allt och sedan tillbaka upp till Sundeck där en kompis skulle spela Hardstyle, mycket bra!
Sedan fortsatte festen ända in på morgonen.

Bilder från första dagen:







Här spelar Freddz Hardstyle uppe på Sundeck




Detta va ju då en 2 dygns kryssning.

Så blev ju inte mycket sömn förrens man skulle upp igen och börja om, haha..
Upp till Sundeck igen runt kl.12, satt och sola och kröka, vilket jag ångrar att gjorde, hade inte käkat ett skit, så full blev jag och gick ner till hytten efter ca: 2 timmar och la mig och sov ända fram halv 10 på KVÄLLEN!!! Så missade hela dagen, men men.. då orkade jag ju med hela natten istället. Gick och la mig vid halv 8 på morgonen!

Bilder från andra dagen:









Och här är på stora dansgolvet:





Kommentarer
Skriven av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: haha ja, helt sjuk ju :P

2011-06-08 @ 08:09:44
URL: http://vadfanskajagheta.se
Skriven av: Ste've

Här sitter man och söker efter defqon1 loggor för att man ska trycka upp på tshirten och snubblar in på din blogg för att läsa att vi var på samma kryssning ;)

Kommer ihåg era sköna "im with stupid" tröjor. Skratta en del åt dom :)



Anyways, ses nere på defqon :) Vi kör också flyg ner...

2011-06-21 @ 12:42:33

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0