En dag på stan


Händer inte ofta att jag går runt i stan.
Är alldeles för mycket folk där tycker jag.
Men idag va jag allt tvungen att åka in dit för att köpa en biljett till en MondayBar fest som är på Torsdag.
Åkte in så att jag va där till kl.12, (butiken öppnar 12), möter upp en gammal vän och så går vi mot Cum, på dörren har hon satt upp en lapp att hon öppnar kl.13.. Suck... Vi går in på en sport/bar/resturang och spelar lite på Jack Vegas, och går plus :) Går sen in på Buttericks och köper ett par nätstrumpbyxor och sen börjar vi gå mot Cum igen. Vi kommer dit prick kl.13 och det är fortfarande stängt. Det går 5 min, och det kommer lite folk som oxå ska in dit, det går 10 min, fortfarande stängt, men sen efter ca: 15 min så kommer hon och öppnar och jag kan gå in och köpa min biljett :)

Vi går sen tillbaka dit vi va och seplade för att käka lunch.
För mig blev det Gräddstuvad pyttipanna med rödbetor och stekt ägg (Smarrigt)
Sedan skulle min vän gå och kolla på lite kläder, vilket gick ganska så snabbt, det va ju en kille jag med så.. haha.. Sen va det bara och börja åka hem. Vi tog pendeln till Älvsjö istället för tunnelbanan, gick mycket smidigare tycker jag, mindre folk :P
Väl framme i Älvsjö så ser jag hur långt dom har kommit med byggandet.
För dom som inte vet håller dom på och bygger nya lägenheter och ett parkeringshus för cyklar (som ni ser på bilden), vilket jag trodde skulle bli uppgången för nya citybanan, men där hade jag fel...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0