Arbetsförmedlingen


Idag har jag en tid hos arbetsförmedlingen ÄNTLIGEN!
Har inte varit där på över en månad, eftersom att det e sommar så e det så många som har semester, men nu äntligen ska jag dit.
 Känns som att det måste börja hända lite nu, jag behöver ett jobb, e så jäkla trött på att bara gå hemma på dagarna och få lite pengar.
 Hade jag bott själv så hade jag aldrig klarat mig, pengarna som jag får räcker inte en till en hyra!

Efter arbetsförmedlingen bli det att åka hem igen.
Älskling är o jobbar lite extra idag, (fast han har semester) så själv e jag hela dagen.
Men kl. 19 ska jag och mamma gå på en lägenhetsvisning här i Högdalen. fast den är inte till mig utan till min vän Emelie, hon är på Gotland just nu, så hon frågade om inte jag kunde gå åt henne då.

Tycker det e kul o gå på visingar :)


Kommentarer
Skriven av: Rebecca

Är också arbetslös :/

2012-07-11 @ 17:05:53
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Skriven av: Eriiza

Tack, jag trodde det var mycket svårare att hamna där.

Min första gång - tror jag! ;D

2012-07-11 @ 17:13:47
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Skriven av: Erika

Hej!



Jag heter Erika och jobbar som arbetsförmedlare på Arbetsförmedlingen. Vi prenumererar på blogginlägg som handlar om Arbetsförmedlingen.

Förstår att du längtar efter ett jobb och att du vill få lite fart på aktiviteterna hos oss. Vill bara berätta, ifall du kanske inte känner till det, att du alltid är välkommen in på drop-in besök på din Arbetsförmedling och att du även kan nå oss helger och kvällar på telefon, e-post och chatt.



Arbetsförmedlingen Kundtjänst 0771-416 416 har öppet kl 8.00-22.00 vardagar och kl 10.00-16.00 helger. Via vår hemsida (kontakt) kan du komma i kontakt med oss via e-post och chatt.



Önskar dig stort lycka till i ditt jobbsökande och tveka inte att höra av dig om du har några funderingar eller vill ha tips på lediga jobb att söka!



Med vänlig hälsning

Erika, arbetsförmedlare



2012-07-12 @ 12:32:26

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0