Promenader & Glass

 
Idag har det blivit mycket promenerande!
Började dagen med att gå fram o tillbaka till Farsta, hade en tid på arbetsförmedlingen, tog mig ca: 50 min bara dit, gick i normal takt, va för varmt för att gå snabbt, vill ju inte komma fram dit och vara helt dränk i svett, haha..
Helt slut va jag när jag kom hem, käka lite och la mig sen på soffan. Men där hann jag inte ligga länge inte, för mamma ringde och vi skulle gå till centrum för att ta ut pengar till mig, så då va det bara att sätta på sig skorna igen och knalla ner till centrum.
 
Fick iallafall vila benen ett par timmar innan det va dags igen och bege sig ut.
Jag och älskling fick för oss att gå till Mcdonalds i Älvsjö för att köpa glass, tog väl ca: 40 min fram o tillbaka, så nu e jag helt slut i mina ben och kommer tillbringa resten av kvällen i soffan!
 
Simbassäng eller Fotbollsplan..??
 
 
 

Kommentarer
Skriven av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Yummie :D

2012-07-20 @ 01:26:20
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0