Fullspäckad dag


Denna dag började med att jag, älskling och mamma åkte iväg till Farsta Centrum.
Mamma skulle köpa nått och ha på sig till midsommar.
Vi gick runt i nästan alla affärer utan något resultat.
Vi tog en paus och gick och käkade på Antonios.



Sedan va det bara och börja leta kläder igen.
Det slutade med att mamma köpte 4 par trosor och en munktröja och till mig köpte hon ett par leggings, ett linne, ett par trosor och nagerlack :)
Tack mamma!




Väl hemma igen hinner jag bara vila fötterna i ca en halvtimme.
Skulle nämligen träffa Emelie, hon hade en lägenhetsvisning här i Högdalen, så hon frågade om jag ville följa med.. och efter det så tog vi en promenad ner till Örby/Älvsjö fram o tillbaka, samt ner till Bandhagen en sväng och slutligen satte v i oss ner en stund utanför mig innan det va dags för henne och åka igen.



En trevlig dag har jag haft!
Nu blir det middag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0